ازدواج من و همسری ازدواج من و همسری ، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه سن داره
رهام جونیرهام جونی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

قاصدک زندگی ما

بدون عنوان

1394/6/18 8:05
نویسنده : لطیفه
140 بازدید
اشتراک گذاری

    
به نام آن که عشق را آفرید و آن را به من هدیه داد تا به من بفهماند که عشق واقعی، عشق مادر به فرزند است.  تا به من بگوید من یکی از فرشته های زیبای خود را به تو می‌سپارم، لیاقتش را داشته باش و مواظبش باش، نکند لحظه ای غفلت کنی.       
فرشته ی کوچکم، ۱۸ روز از زمینی شدنت می گذرد و خدای بزرگ فرشته‌ای چون تو را در آغوشم نهاد و چقدر شیرین بود اولین لحظه‌ی دیدار؛ تو گرانبهاترین هدیه‌ی زندگی من هستی، هدیه‌ای شیرین از جانب خدا و خدا را شکر به خاطر همه‌ی ثانیه‌های عمرم و به خاطر این مسئولیت سنگین و در عین حال لذت بخش مادری که بر گردنم نهاد. 
رهام جونی کاش بدانی که چقدر دوستت دارم؛ هر دم که می‌بینمت بهترین آرامش و احساس نیاز در دلم می‌جوشد وقتی صدای قشنگ کودکانه‌ات را می‌شنوم دلم می‌لرزد و هیجان زده می‌شوم انگار از خودم جدا می‌شوم و همه‌ی وجودم برای تو می‌شود. برای خنده‌هایت حاضرم همه‌ی دنیا را بدهم چرا که خنده‌هایت همه‌ی دلهره‌هایم را می‌رباید‌ و دوباره کودک می‌شوم و به روزهای کودکی‌ام باز می‌گردم، به روزهای خنده‌های واقعی و مهربانی‌های بی مهابا.
  فرشته‌ی زمینی من، خوشبختی برای من به با تو بودن خلاصه می‌شود، در این لحظه دلم می‌خواهد با تمام وجودم عشقم را به تو فریاد بزنم ولی چه کنم که کلمات گویای عشق مادر به فرزندش نیستند. امیدوارم وقتی بزرگ شدی تو هم مرا اینگونه دوست داشته باشی.   

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ماتیسا
21 آبان 94 9:28
خیلی خوشحالم براتون