ازدواج من و همسری ازدواج من و همسری ، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
رهام جونیرهام جونی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

قاصدک زندگی ما

بدون عنوان

1392/6/25 17:04
نویسنده : لطیفه
129 بازدید
اشتراک گذاری

بهترينم ، نازدونه  . . .                     

تو را آرزو نخواهم کرد  ، هیچ وقت....

 تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی ، با دل خود . . .

نه با آرزوي من . . .

تو مي داني و مي بيني ،نگاه ساکت باران به روي صورتم دردانه ميلغزد،‌

ولي باران نمي  داند، که من دريايي از دردم ،

 به ظاهر گرچه مي خندم،ولي اندر سکوتي تلخ مي گريم . . .

و من می دانم دلبندم :

 یک روز باران که می آید تو می آیی. . .

و من عاشق آن لحظه بارانی ام .. .

و من منتظر بهترین لحظه خداوندم، لحظه اي که وجودم به وجودت  ،مزين خواهد شد .

روزي مي آيي و من به آن روز زيبا ايمان دارم  . . .

 روز باراني نزديک است دلبندم...بهترينم ، نازدونه  . . .                     

تو را آرزو نخواهم کرد  ، هیچ وقت....

 تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی ، با دل خود . . .

نه با آرزوي من . . .

تو مي داني و مي بيني ،نگاه ساکت باران به روي صورتم دردانه ميلغزد،‌

ولي باران نمي  داند، که من دريايي از دردم ،

 به ظاهر گرچه مي خندم،ولي اندر سکوتي تلخ مي گريم . . .

و من می دانم دلبندم :

 یک روز باران که می آید تو می آیی. . .

و من عاشق آن لحظه بارانی ام .. .

و من منتظر بهترین لحظه خداوندم، لحظه اي که وجودم به وجودت  ،مزين خواهد شد .

روزي مي آيي و من به آن روز زيبا ايمان دارم  . . .

روز باراني نزديک است دلبندم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)